poniedziałek, 27 stycznia 2014

DOTA 2 - Perfect Ulti (Witch Doctor)

DOTA 2 to wieloosobowa gra zręcznościowa, która została stworzona przez Valve we współpracy z IceFrogiem twórcą moda do gry Warcraft III: Reign of Chaos (Defense of the Ancients). Rozgrywka jest podobna do League of Legends, które powstało na podstawie wyżej wymienionego moda. Jednakże w DOTA 2 mamy dostęp do wszystkich bohaterów, a jest ich kilkadziesiąt, na samym początku rozgrywki. Natomiast w LOL-u uzyskujemy nowe postacie wraz z postępem gry i odblokowujemy je za Punkty Zasług otrzymywane za rozegrane mecze. Obie gry mają swoje wady i zalety. Mnie do wypróbowania DOTY namówił znajomy z akademika za co mu serdecznie dziękuję. Rozgrywka jest naprawdę wciągająca, zwłaszcza, że każdy bohater posiada inne umiejętności, które można podnosić przez naprawdę pokaźną ilość przedmiotów dostępnych w grze.


Dlaczego dałem taki tytuł posta? Otóż po pierwsze ze względu na sentyment do bohatera Witch Doctor (od niego zaczęła się moja przygoda z grą), a po drugie chciałem pochwalić się perfekcyjnym wykorzystaniem jego ostatecznej umiejętności co można obejrzeć na filmiku na końcu posta. Należy pamiętać, że postacie w DOTA 2 są trudne do opanowania dla początkujących graczy, ale w Internecie można znaleźć wiele poradników, które powinny ułatwić początki zmagań z tym tytułem. Potrzeba setek godzin do opanowania oraz poznania wszystkich bohaterów, by w pełni cieszyć się z zalet gry oraz prowadzić drużynę do zwycięstwa. Dla niewytrwałych polecam LOL-a, który podobno jest dużo łatwiejszy w opanowaniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz