wtorek, 9 września 2014

Creative EP-510

W dzisiejszych czasach większość sportowców słucha swoich ulubionych utworów podczas treningów. Dotyczy to zarówno tych profesjonalnych, jak i amatorów. Sam jakiś czas temu zacząłem biegać. Pomimo, że moje treningi nie są zbyt regularne i zdarzają się przerwy (pracuję nad tym) postanowiłem kupić sobie słuchawki do biegania. Jako, że nie chciałem wydawać dużych pieniędzy postanowiłem zakupić Creative EP-510 (poniżej specyfikacja). Jest to produkt cenionej firmy, ale można powiedzieć z niskiej półki cenowej - około 20-25 zł. W związku z tym nie spodziewałem się cudów i tym bardziej jestem zadowolony zarówno z jakości dźwięku jak i wykonania tych słuchawek. Co prawda czasami podczas biegu czuć dyskomfort, ale można się przyzwyczaić. Lumia 520 + Creative EP-510 to połączenie idealne (przynajmniej do czasu gdy nie zepsuje się  gniazdo słuchawkowe :/).
SPECYFIKACJA:

  • Głośniki - Neodymowe
  • Membrany - 15 mm
  • Impedancja - 32 [ohm]
  • Czułość - 106 [dB/mW]
  • Długość przewodu - 1,2 m
  • Waga - 18 g


Podsumowując słuchawki Creative EP-510 to doskonały wybór dla początkujących biegaczy, sportowców, których nie stać na droższy sprzęt, a potrzebują dawki muzyki podczas codziennego wysiłku. Jak na produkt z tego segmentu cenowego, jakość dźwięku oraz wykonania (ciekawy design) stoi na bardzo przyzwoitym poziomie. Pomimo, że czasem uszy się męczą, brakuje regulacji głośności to jest to produkt godny polecenia.

1 komentarz:

  1. Ja nie potrafię biegać czy jeździć na rowerze ze słuchawkami na uszach, powoduje to we mnie jakiś niesprecyzowany dyskomfort ;) Na co dzień używam zaś SoundMagic ES18, też tanie i przy okazji świetne pod względem jakości generowanego dźwięki :) Dokanałówki, gwoli ścisłości.

    OdpowiedzUsuń