wtorek, 19 marca 2013

Prestigio Multipad Pro Duo PMP5570C

Pisałem wczoraj o moim najnowszym zakupie, natomiast dzisiaj przygotowałem dla was recenzję tabletu firmy Prestigio. który ostatnio padł moim łupem. Urządzenie to można obecnie nabyć w bardzo przystępnej cenie 499 zł i biorąc pod uwagę zawartość jaką otrzymujemy stwierdzam, że warto wydać te pieniądze. Moim zdaniem tablet ten idealnie nadaje się dla użytkowników którzy nie chcą wydawać dużych pieniędzy a mimo to otrzymać zadowalający produkt, który myślę, że spełni ich oczekiwania. 


Pierwszą rzeczą która rzuca się w oczy podczas kupna czegokolwiek jest opakowania. Produkt firmy Prestigio został zapakowany w bardzo ładne i estetyczne pudełko:




Jak widać na opakowaniu widnieje kilka bardzo istotnych informacji dotyczących tego urządzenia. Od lewej są to kolejno:
1. Informacja o wyposażeniu tabletu w dwurdzeniowy procesor 1.6 GHz.
2. Informacja i wielodotykowym ekranie.
3. Informacja o możliwości podłączenia urządzeń pod port USB.
4. Informacja o możliwości zainstalowania kart pamięci.
5. Informacja dotycząca wyposażenia tabletu w dwie kamery: przednia 0,3 MP oraz tylnia 2 MP
6. Informacja o możliwości odtwarzania filmów w pełnej rozdzielczości HD
7. Informacja o wyjściu HDMI
8. Informacja o łączności Wi-Fi
Jak widać producent zadbał o dokładne poinformowanie przyszłych nabywców tego urządzenia o możliwościach jakie ze sobą niesie. Ale to jeszcze nie koniec. Tył pudełka prezentuje się następująco:




Jak widać znajdują się tutaj kolejne informacje dotyczące tabletu. Nie będę opisywał wszystkich bo mija to się z celem, ale wymienię moim zdaniem najważniejsze. Oprócz informacji, które podałem wyżej można również dowiedzieć się, żę produkt firmy Prestigio został wyposażony w 1 GB pamięci DDR3, 8GB pamięci flash, z czego aż 6 GB jest do naszej dyspozycji oraz w 4-rdzeniowy układ graficzny Mali-400. 
Przejdźmy teraz do zawartości opakowania, o którym się tak rozpisałem. W środku znajdziemy:
- ładowarkę z dwoma końcowkami
- przewód USB
- USB host do którego można również podłączyć modem 3g (obsługiwane modele na stronie producenta)
- tablet
- oraz stylowy pokrowiec


 

A tak prezentuje się sam tablet:




Przejdźmy teraz do samego urządzenia. Tablet został wyposażony w system Android 4.0.4 (Ice Cream Sandwich) oraz możliwość aktualizacji do Android 4.1 (Jelly Bean), której jednak do tej pory nie ma i jestem ciekawy czy kiedykolwiek będzie. Możliwe, że był to jedynie chwyt marketingowy firmy. Ponadto posiada 7 calowy ekran IPS o rozdzielczości 1024x600 co sprawia, że oglądanie filmów czy też przeglądanie stron Internetowych jest naprawdę przyjemne. Co do samego użytkowania tabletu byłem mile zaskoczony szybkością jego pracy a nawet samym uruchamianiem, które nie zajmowało mu zbyt wiele czasu. Obecnie po zainstalowaniu masy gier oraz programów uruchamia się dłużej, jednakże po załadowaniu wszystkich potrzebnych aplikacji urządzenie firmy Prestigio pracuje naprawdę szybko i sprawnie. Podczas użytkowania nie miałem przypadku zawieszenia czy też innych podobnych problemów. Tablet radzi sobie nawet z najbardziej wymagającymi grami 3D, choć nie zawsze ilość FPS jest powalająca to mimo wszystko można czerpać ogromną radość z grania na tym produkcie. Łącze wi-fi sprawuje się naprawdę dobrze, co prawda na początku miałem niewielkie problemy z podłączeniem do domowej sieci, ale wynikało to z ustawień sieci nie zaś samego tabletu. Nie testowałem jak Multipad radzi sobie z połączeniem 3g przez modem gdyż takiego obecnie nie posiadam.

Podsumowując tablet Prestigio Multipad Pro Duo PMP5570C jest idealnym urządzeniem dla osób, które przy niskim nakładzie finansowym chcą uzyskać zadowalający produkt. Na pewno znajdą się zarówno przeciwnicy jak i zwolennicy. Osobiście z czystym sercem polecam ten tablet. Sam używam go do grania, przeglądania stron Internetowych czy też czytania książek (polecam sagę Pieśń Lodu i Ognia amerykańskiego pisarza George'a R. R. Martina, którą obecnie czytam). Jedyną rzeczą której mi tutaj brakuje jest GPS. A Wy co sądzicie o tym tablecie? A może macie jakieś pytania? Chętnie pomogę w miarę możliwości.

P.S. To jest moja pierwsza recenzja, więc proszę o wyrozumiałość.

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa recenzja. Niestety, nie posidadam tego tableta, ale miałam okazję się trochę nim "pobawić" i potwierdzam, że jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały błąd się się wkradł;p posiadam miało być;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Mam takie małe pytanko dotyczące obudowy/budowy urządzenia. patrząc pod kątem ok 45 stopni na miejsce gdzie styka się brzeg ekranu i brzeg ramki od strony kamerki (tak jak bym zaglądał pod ramkę) widzę jaskrawy rant wyświetlacza. Niby nic ale trochę to drażni i psuje mi to ogólna estetykę urządzenia :I To taka niedoróbka mojego egzemplarza czy ten model tak ma? Po za tym tablet spełnia moje potrzeby i oczekiwania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym pomóc, ale niestety nie posiadam już tego tabletu, gdyż po oddaniu na gwarancje (problem z Wi-Fi, który opisany jest w najnowszym poście) okazało, że nie da się go naprawić i wymieniłem na aparat. Z tego co kojarzę, nie miałem takich problemów, więc albo pozostaje się przyzwyczaić albo udać się do serwisu. Pozdrawiam

      Usuń