poniedziałek, 18 marca 2013

Wielki COME BACK!!!

Witam po dłuuugiej przerwie spowodowanej wieloma czynnikami. Przyznam szczerze, że byłem święcie przekonany, iż moja przygoda z tym blogiem zakończyła się raz na zawsze, ale na szczęście myliłem się. Po prostu poczułem przypływ energii oraz chęci i oto jestem ponownie. Mam nadzieję, że już nie zniknę na taki długi okres, że była to tylko jednorazowa wpadka w historii tego bloga. Minęły prawie 4 miesiące od poprzedniego posta, więc od czego by tutaj zacząć...
Chyba najlepiej od początku, czyli od Świąt Bożego Narodzenia. Otóż jednym z prezentów świątecznych okazał się bardzo interesujący, że tak nazwę "dwupak":

Z racji tego, że jest ogromnym fanem gier FPS, zwłaszcza jeśli chodzi o rozgrywkę sieciową, byłem bardzo szczęśliwy z tego prezentu. Mimo, że obie części gry mają swoich zwolenników jak i przeciwników (zaliczam się do tej pierwszej grupy) to seria call of duty każdego roku bije rekordy sprzedaży. W czym kryje się fenomen tej gry? Na pewno głównym atutem jest rozgrywka sieciowa, która pomimo, a może właśnie dlatego, że nie wprowadza gigantycznych zmian, nadal jest bardzo wciągająca i pochłania wiele godzin. 

Kolejną nowością, co prawda wymuszoną była wymiana zasilacza w moim komputerze. Poprzedni MODECOM MC 620 CARBON niestety postanowił odmówić posłuszeństwa, może nie dosłownie. Po prostu podczas użytkowania szło usłyszeć dźwięk przypominający "iskrzenie" (wcześniej padł wentylator, co na pewno wpłynęło na jego pracę). Mimo to byłem z niego zadowolony, służył mi ładnych parę lat i nie mogę powiedzieć na niego żadnego złego słowa. Wracając do sedna sprawy. Po kilku dniach poszukiwań dobrego zasilacza ale zarazem w przystępnej cenie zdecydowałem się na zakup XFX Core Edition 550W:



Mam nadzieję, że ten zasilacz będzie mi służył przynajmniej tak długo jak poprzedni oraz że poradzi sobie z trochę mocniejszym sprzętem w przypadku modernizacji PC, która musi kiedyś nastąpić. A jaka jest wasza opinia na temat tego zasilacza?

A na koniec chciałbym się pochwalić moim ostatnim zakupem. Otóż od ponad tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem tabletu Prestigio Multipad Pro Duo PMP5570C. Urządzenie to zaliczane jest do tzw. segmentu budżetowego, ale mimo to charakteryzuje się niezłymi parametrami technicznymi. Jakimi? O tym i wielu innych rzeczach wkrótce na blogu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz