poniedziałek, 9 czerwca 2014

Braun Oral-B Professional Care 500

Siemanko!
Jak Wam wiadomo lubię próbować swoich sił w różnego rodzaju konkursach czy opcjach testowania sprzętu. Ostatnio wziąłem udział w konkursie, gdzie do wygrania była szczoteczka Braun Oral-B Proffesional Care 500. W ten oto sposób stałem się szczęśliwym posiadaczem (testerem) tego produktu. Jest to moja pierwsza szczoteczka elektryczna i przyznam, że kilka pierwszych myć było dla moich zębów niemałym przeżyciem. Odczuwałem niewielki ból zębów spowodowany wibracjami wytwarzanymi przez szczoteczkę, ale byłem przygotowany na różnego rodzaju skutki uboczne zamiany tradycyjnej szczoteczki na bardziej nowoczesną. Już po pierwszym myciu czułem ogromną różnicę w czystości moich zębów. Braun Oral-B Proffesional Care 500 to z pewnością produkt godny polecenia. Stosunkowa niewygórowana cena w połączeniu z efektywnościa skusi na pewno wiele osób do jej zakupu. Dodatkowo wymienne końcówki sprawiają, że z jednego urządzenia mogą korzystać całe rodziny. Wadą natomiast jest długi czas ładowania (17 godzin), które wystarcza na mycie zębów przez około tydzień (2 razy dziennie). Osobiście jestem bardzo zadowolony ze tej szczoteczki elektrycznej (zwłaszcza, że nie musiałem za nią płacić :D) i z czystym sercem mogę ją polecić wszystkim zainteresowanym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz