czwartek, 27 lutego 2014

Battlefield 4 - NOWE INTRO

Ostatnio coraz bardziej staram się rozwijać moje konto na yt. Nie oznacza to, że zapomnę o blogu, że pójdzie w odstawkę. Wręcz przeciwnie, pragnę aby PC GAME SITE wraz z moim kanałem rozwijały się jeszcze bardziej i przyciągały coraz większe rzesze czytelników czy też oglądających. Co ostatnio uległo zmianie na moim koncie youtube? Otóż stworzyłem krótkie intro, które w niedługim czasie ulegnie przekształceniu. W co? Przekonacie się sami.


Ponadto dziś przesłałem nowe, moim zdaniem lepsze intro do gry Battlefield 4, które będę wykorzystywał w moich filmach.

To tylko początek wprowadzanych modyfikacji na moim kanale. Zachęcam do odwiedzania zarówno bloga jak i mojego profilu yt. OGLĄDAJCIE, SUBSKRYBUJCIE, KOMENTUJCIE - KANAŁ YT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz