sobota, 15 lutego 2014

Battlefield 4 - Wyjątkowa sytuacja :)

Witam bardzo serdecznie moich czytelników. Dzisiejsza notka jest bardzo wyjątkowa, ponieważ filmy z BF 4, które ostatnio nagrałem również takie są. Granie w różnego rodzaju produkcje pod wpływem dodatkowych, niekoniecznie sprzyjających czynników stanowi zawsze ogromne wyzwanie, zwłaszcza w strzelankach, w których wiele dzieje się wokół nas. Postanowiłem sprawdzić to na swojej osobie i pod ich działaniem rozegrałem dwa bardzo interesujące mecze w trybie Drużynowego DM, co możecie zaobserwować na poniższych filmikach. Proszę o wyrozumiałość i zachęcam zarówno do oglądania jak i subskrybowania kanału.


 

 

Na koniec jeszcze krótkie info. Otóż udało mi się zdobyć klucz do wersji Beta Titanfall, a więc niedługo (pobieranie ponad 12 GB) możecie się spodziewać recenzji oraz filmików z rozegranych przeze mnie meczów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz