poniedziałek, 17 lutego 2014

Titanfall BETA - pierwsze wrażenia

Witajcie. Jak ostatnio wspominałem udało mi się uzyskać dostęp do wersji BETA gry Titanfall. Póki co nie spędziłem z nią zbyt wiele czasu, ale mogę z Wami podzielić się faktami, nowinkami, informacjami, które udało mi się wyciągnąć w tym krótkim okresie. W  wersji BETA mamy dostęp do trzech trybów: Attrition (podobny do  Team Deathmatch), Hardpoint (przejęcie 3 punktów na mapie) oraz Last Titan Standing (eliminacja Tytanów przeciwnej drużyny).

Ponadto udostępniono nam dwie mapy charakteryzujące się ogromem budynków, jaskiń, zakamarków, z których możemy prowadzić ostrzał zarówno piechoty jak i tytanów. Podczas walk na polu bitwy oprócz wcześniej wymienionych jednostek mamy do czynienia również z botami, które stanowią minimalne zagrożenie, ale pozwalają nawet najsłabszym graczom zdobywać cenne punkty potrzebne do awansu na kolejne poziomy. System zdobywania leveli jest podobny do tego znanego chociażby z Call of Duty 4. Z kolejnymi awansami odblokowujemy nowe uzbrojenie, umiejętności itp. Nowinką jest wprowadzenie kart jednokrotnego użytku poprawiających nasze atrybuty albo odblokowujące nowe uzbrojenie. Należy jednak pamiętać, że tego typu dodatek jest dostępny do pierwszego zgonu prowadzonego przez nasz żołnierza. Sama rozgrywka sieciowa jest niezwykle dynamiczna, ale zarazem bardzo przyjemna. Zastosowany system sterowania nie powinien stanowić większego problemu nawet dla początkujących graczy. Zresztą jego podstawy poznajemy podczas krótkiego treningu. W czasie gry wokół nas dzieje się naprawdę wiele, więc należy liczyć się z częstymi zgonami. Rekompensuje to krótki czas oczekiwania na ponowne odrodzenie. Zastosowana grafika nie jest powalająca, ale w połączeniu z różnymi efektami wybuchów stanowi miłą otoczkę do walk mechów. 

Podsumowując gra Titanfall przeznaczona jest dla osób lubiących klimaty sci-fic. Jednakże nie tylko one znajdą w tej produkcji coś dla siebie. Klimat oraz dynamika rozgrywki na pewno przyciągną ogromne ilości graczy. Ja osobiście wolę zagrać w bardziej realnym świecie Battlefield 4, ale chętnie rozegram jeszcze kilka meczów w dostępnej wersji Titanfall. Poniżej macie kilka moich filmów z wyżej opisanego tytułu. Zapraszam do oglądania. 



A na koniec jeszcze intro Titanfall przygotowane przeze mnie specjalnie dla potrzeb filmów na yt.

1 komentarz:

  1. Hej, fajny blog:) Mi także udało się zdobyć dostęp do tej gry, jednak spodziewałam się czegoś więcej... Może po prostu to nie mój typ. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń